Opis nieruchomości
Do wynajęcia komfortowa, dobrze zorganizowana i niezwykle ciekawa powierzchnia użytkowa w urokliwej i zachwycającej lokalizacji.
Lokal przystosowany do prowadzenia działalności biurowo-usługowej. Odpowiedni na siedzibę firmy m. in z branży logistycznej, biuro projektowe, showroom biurowy itp. Przyjazne otoczenie, przestronne wnętrze, ciekawy design, dostateczna ilość światła dziennego, cicha i zielona okolica.
ATUTY: lokal w pełni wykończony i wyposażony, z naciskiem na jakość i nowoczesny, minimalistyczny design; świetna lokalizacja; piękne otoczenie; duży, zawsze dostępny parking o pojemności 244 miejsc, niespotykany w innych lokalizacjach w centrum miasta, z możliwością rezerwacji stanowisk na wyłączność; lokal przygotowany do wprowadzenia od zaraz. Zapewniona pomoc w ewentualnej adaptacji.
POŁOŻENIE: II piętro budynku, samodzielne biuro o wysokim standardzie wykończenia i wyposażenia.
KONFIGURACJA LOKALU- 240 m kw.: dwa niezależne wejścia; recepcja z poczekalnią, 10 pokoi biurowych, w tym wydzielony sekretariat z gabinetem, lounge, archiwum/pokój biurowy; sala konferencyjna dla 20-24 osób; pokój socjalno-kuchenny; wydzielone miejsce na stacjonarne ksero/drukarki; szatnia i 2 garderoby + pomieszczenie gosp; toalety damska i męska + łazienka z prysznicem.
STANDARD WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA: nowa, energooszczędna stolarka okienna, szklane drzwi; ściany wewnętrzne wymalowane w przyjemnych odcieniach szarości, dodatkowe aranżacje wykończeniowe; żaluzje zewnętrzne fasadowe sterowane elektrycznie /witryny/; żaluzje wewnętrzne przeciwsłoneczne; trwała wykładzina dywanowa; klimatyzacja z indywidualnym sterowaniem w recepcji, sali konferencyjnej i pokojach /razem 12 klimatyzatorów/; przyjazne oświetlenie wewnętrzne – panele sufitowe o współczynniku Ugr=17; toalety damska i męska oraz łazienka prysznicowa; łącząca wszystkie pokoje sieć teleinformatyczna UTP kat. 6 (czysta miedź, bezhalogenowa), z obudowaną szafą Rack w recepcji, pokoju w zależności od wielkości minimum 2 albo 3 gniazda RJ-45; dostęp do 2 operatorów światłowodów; drzwi wejściowe z kontrolą dostępu /czytnik zbliżeniowy indywidualnych kart/; umeblowany pokój socjalno-kuchenny plus chłodziarka, zmywarka, kuchenka, stół, hokery itp.; zabudowa meblowa w korytarzu i w wybranych pokojach, stoły konferencyjne, szafy, regały, krzesła, fotele, ława itd.; zabezpieczenie ppoż.: hydrant + gaśnica.
DODATKOWE ATUTY: doskonała lokalizacja w centrum, miejsce dobrze znane i skomunikowane; budynek monitorowany z instalacją alarmową; duży, dogodny parking /łącznie na 244 samochody/ z możliwością rezerwacji miejsc na wyłączność; możliwość oznaczenia lokalu lub logo firmy na elewacji budynku, doskonale widocznego z ulicy Jagiellońskiej.
ZAŁOŻENIA UMOWY NAJMU: umowa na czas określony, okres do uzgodnienia; czynsz 50 zł/m kw., obejmuje także korzystanie z parkingów na nieruchomości; opłata eksploatacyjna w kwocie 15 zł/m kw. zawiera; ogrzewanie lokalu, opłaty za wywóz nieczystości, sprzątanie, ogrzewanie, oświetlenie części wspólnych, sprzątanie, odśnieżanie i oświetlenie parkingu, monitoring agencji ochrony dla budynku, serwisowanie instalacji i urządzeń, oznaczenie nazwy i logo najemcy na elewacji budynku, zarządzanie nieruchomością, rozliczenie za energię elektryczną i wodę wg wskazań zainstalowanych podliczników.
OPCJE-MOŻLIWOŚCI: a) Skorzystania z serwisu sprzątającego biura b) Zarezerwowania miejsc parkingowych na wyłączność c) Zamiany pok. nr 3 i 4 lub 4 i 5 na pomieszczenie archiwum d) Wykorzystania wyposażenia meblowego e) Wynajmu dodatkowego pomieszczenia techniczno-magazynowego o pow. do 100 m kw. znajdującego się na parterze, budynku, tuż pod wynajmowanym lokalem. Lokal nie wymagający prac adaptacyjnych - w całości przygotowany do wprowadzenia. Serdecznie zapraszam na prezentacje tego wyjątkowego obiektu. Magda tel: 530605220.